får du nog?

jag var nyss hos tandläkaren, blir alltså ingenting.. FAN!
Jag blev så sur att jag nästan började gråta. USCH!, jag som verkligen vill fixa till mina tänder.. också får jag inte ;/

sitter och väntar på att klockan ska gå lite snabbare. Ska in till stan och köpa lite klappar.
Ska till tre igen också.. var där förut med mobilhelvetet men då kunde hon itne hjälpa mig.. så ska in sen igen med lotta, så får vi se vad som händer. Jag menar, andra mobilen och det är samma fel igen., EFTER TVÅ JÄVLA MÅNADER! jävla skit nokia! usch usch usch!

Känner att jag är på dåligt humör idag.. Vill säga förlåt till alla jag har vario otrevlig emot idag :b, känns som att det är ganska många faktiskt. Så, FÖRLÅT!

nu ska jag göra mig redo för stan,

tjao.

"I denna natt blir världen ny.
Det händer i en avstängd by
och åter ser vi mörkret fly
när himlen öppnar sig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0