free your mind...

...and the rest will follow.


Kom nyss hem ifrån innebandyn.
1-1 blev det. Utan Louise ooooootrooooligt snygga straff hade nb förlorat.
SNYGG JOBBAT! (louiseteimar.blogg.se)

Har iaf köpt min två tidningar till. (fy fan vad jag köper tidningar nu förtiden ;/ slöseri med pengar var det här!! :p)
Ska frossa mig i Veckans NU! och In Touch. Det är dom enda jag inte har läst denna månaden som är någonting att ha! ;D haha. Undra vad mycket pengar jag slänger ut varje månad på onödigheter.. ;/ Får kanske ta och räkna ut det någon gång.. om jag vågar ;b

Nu ska jag börja läsa en av dom. Sen är det dags för Svenska Hjältar-galan 2007 på tv3 :D
Titta på det vettja.

tjing.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe okey får se vad de blir :D

2007-12-16 @ 19:54:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0