host, snörvel också klagar jag lite.

ursäkta mig, men jag vill KLAGA!

Fy fan vad jag hatar att vara sjuk, också hatar jag folk som har så otroligt jävla lätt att falla för grupptrycket.
Folk kan ändra sig från att vara absolut helt underbara, till att vara en som alla hatar och avskyr mest av allt.
Och folk som ändrar på sig bara för att passa in. Visst det kan funka för dom som itne fattar att man har ändrat på sig, men ojojoj vad jobbigt det blir sen när man inte längre vill fejka, utan bara vara sig själv, då funkar ju itne det heller.
FY FAN! SKÄRPNING NU ALLTSÅ!

Jag har gått och blivit sjuk, och det är hemskt!
Jag har varit lite små förkyld ett tag, också åkte jag iväg på jobb i fredags.. kände mig lite hängig redan på vägen dit.. och den kom det, jag började må illa och hade otroligt ont i magen och frös som bara den.
Och det var som jag trodde, när jag kom hem hade jag feber och var genomförkyld. Är det nu också. men tror att febern har gått ned iaf. Jag är så jävla snorig, näsan bara rinner :o och hostar gör jag också, har hostat så mycket att det känns som att någon river mig i halsen varje gång jag hostar nu.. får hoppas på att jag hinner bli frisk tills på lördag.

Jag har faktiskt en sak att berätta också.. lite pinsamt är det, men änker säga det ändå.
Jag har börjat lyssna på carola, mitt hatobjekt nummer ett!
Men jag kollade på "Babben & co" i lördags, och då vara hon med. Då sjöng hon en låt som heter "I denna natt blir världen ny", och den var faktiskt bra! :) Och just nu är det faktiskt carolas röst som kommer ut ur högtalarna med "allt kommer bli bra mamma". Den är lite söt.

snorsnor, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0