jul,

jajumen, idag har jag handlat några julklappar =)
hela 7 stycken faktiskt.
fast har bara slagit in 4 stycken än ;D

Önskar att karlstad kunde vara lite större, med ltie bättre och roligare ställen där man kan hitta saker!
men nej nej, det går inte för sig =)

Är fortfarande sjuker, var till vårdcentralen förut för hade svårt att andas, men det gick bra.. Fick medicin som jag ska ta tre gånger varje dag.. vet dock inte hur länge, men det vet nog mamma. ;D

Imorgon väntar en ganska full dag, ska försöka ta mig till skolan, och sen klockan 1400 ska jag vara hos tandläkaren, efter det bär det in till stan igen för att handla julklappar och träffa sara :)
Jag trodde att det skulle gå åt mer pengar på julklappar i år, men nu när jag har räknat lite på det så är det jävligt billigt faktiskt, kommer få massa pengar över faktiskt. HELT OTROLIGT för att vara mig! ;D

nu ska jag kolla lite på internet efter julklappar!

tjinghosttjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0