Middag

jajumen, det blev middag.
Sitter just nu i tv rummet med kristers dator. Orkar inte sitta dær nere dær det ær kallt och mørkt. usch usch.
Som ni ser så skriver jag på norska just nu.. eftersom att krister ær norsk.
Men men, tittade nyss på slutet av "en prinsessas dagbok" super bra den! :D
mamma var lite dum mot mig ;(

jag: (jag rapade)
mamma: ja du blir inte någon prinsessa iaf
båda: HAHA!
jag: tack då.

Snællt mamma! snællt :)

 Imorgon blir det iaf stan, shoppa lite snygga klæder :) Också kanske jag och lillebrorsan ska på bio, eftersom att det inte blev det sist ;D

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Alltså jag har inte sytt några än :) Har den i S som är på bilden. Men jag syr ju tröjorna när folk beställer :) Så om du beställer en M, syr jag en M :) Du kan ta vilken stl du vill !

2007-12-27 @ 11:23:09
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0