okej.

mormors lägenhet är typ såld nu..
om vile skriva på papper och sånt nu, men kunde inte flytta in innan 1a maj..
Får se hur mamma och mina mostrar gör med det.
Känns lite konstigt att sälja mormors lägenhet.. hon har ju haft det så länge jag kan minnas. Den har ju liksom blivit en del av min uppväxt..
men men.
Ska till kusin Mikaela och kolla på hockeyn snart med mamma. Lotta och lunken är där också, så ska vi käka något pizza liknande ;D fattade inte riktigt vad det var, men någonting med pizza iaf. ;D gott gott

Nu ska jag gå och läsa aftonbladet,
tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandra ;D

Ja, vilken jävla bra match det varit hittills.
Ens värt att gå ifrån datorn för att se sista perioden? :/ suck.

2007-12-18 @ 21:04:38
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0