pengar pengar och pengar.

Det känns som att denna månaden kommer att bli mycket lyckad! Iaf vad gäller pengar!

Jag växlade in lönen idag, och fick ut drygt 2000, men dom är redan slut..
Men köpte dom sista julklapparna :) så nu är jag helt klar.. eller nej det är jag inte. Har ju faktiskt Martin kvar, men vad faaan ska jag köpa till han? :o
Köpte iaf en "jacka" på monky, och en T-shirt och jeans på gina tricot! :D
Jävligt nöjd över kläderna! :) super snyggt tillsammans också.

Men iaf, kom på förut när jag stog och väntade på bussen att jag får 500 av Leif imorgon, vet itne varför.. men får det iaf! :) Och sen fyller jag ju år på fredag, så då blir det säkert pengar från någon där. Sen är det jul, då blir det säkert mer pengar. Och sen är det ju faktiskt så att jag har nästan allt jag vill ha eller behöver just nu, så jag behöver itne köpa någonting egentligen. Men ni vet hur det är när man har pengar. Man kan ju itne spräcka en hundring bara för att använda typ 5 kr, nej. Då ska allt bort :) Sån är iaf jag.
Har hittat ett par super snygga stövlar iaf, men har ju redan 5 par stövlar, så behöver egentligen itne.. men skor är ju så kul! :D

nu kom alexander ;D tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0