problem

usch, jag fattar inte denna kameran ;/ nu går det itne att lägga in bilderna på datorn heller.
fy vad ledsen jag blir ;/ får försöka ltie till senare.. men gör jag det nu så kommer jag bara att bli sur känner jag. Och det är inte så bra ;D

iaf iaf iaf.. jag är så supen på nya kläder. men jag hittar INGENTING snyggt ;/
känns som att jag redan köpt allt jag har kollat på och verkligen velat ha.. så finns ingenting kvar.
Och det är ju jääävligt smart nu när det är rea på nästan allt ;/ smarta elin tittar igen :)

får titta vidare nu. Kanske kan hitta någonting som är snyggt iaf.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Jessy

Vad är de för kamera du har fått?

2007-12-28 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0