som sagt,

NOKIA SUGER!

nu är telefonen inne på lagning igen.. har en sketen LG under tiden. det är ju fan som att gå runt med en tegelsten ;/

Har iaf köpt massa massa klappar idag! :D snart klar nu! har tre kvar tror jag, sen är det klart för i år..
Nej det är någonting som har hänt med min plånbok.. Jag hade 1110 kr löst från lönen.. och när jag nästan var klar på stan hade jag 450 kr kvar löst i plånboken.. och då hade jag inte rört ett enda öre på kortet. Så nu med bara tre klappar kvar har jag massa pengar över! :D Plus att jag jobbar på fredag igen, vilket betyder mer pengar igen!
JAG KÄNNER MIG FAN RIK :O, jag menar.. pengarna tar ju aldrig slut :o Har nästa inte rört studiebidraget.. och det är ovanligt för att vara mig.. JÄVLIGT OVANLIGT!, det vet många..
Jag är en sån som folk brukar kalla för slösa..tyvärr :D

nu måste jag packa in klapparna och titta på tv :-)
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0