stan

Har precis kommit hem ifrån stan. Åkte in vid elva någongång, och kom hem nu.
Snacka om att jag är trött..
Och usch vad jag avskyr alla tanter som bara trycker sig fram! Får verkligen panik av att gå runt bland så mycket folk som det var på stan idag.
Detta köpte jag iaf :D

2 par skor - cheap monday
Cardigan - monki
Massage shower - nivea
Nagelack - isadora
Martins julklapp - hemligt ;D
lösögonfransar - revlon (passade inte mig bra alls haha!)

Och sen när jag kom hit hem hyrde jag en film, "tre systrar & en mamma". Hoppas att den är så bra som den verkar vara :) Ikväll blir det dipp, chips, coke, bad & film! ;D MUMS!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: louise

Jag vill också ha chips! Jag har dipp, och morötter. Det får väl bli det om jag får tid efter all plugging. Fy fan vad trögt!

2007-12-28 @ 18:02:38
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0