Svenska hjältar 2007

Har precis kollat på svenska hjältar 2007.
Och det var en supersöt kille som blev svensk hjälte. Han fick mig till tårar med sin historia om sitt liv.
http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article1447429.ab

Om du inte såg på svenska hjältar-galan, läs då artikeln från aftonbladet så förstår du vad jag menar.


Jag har fått lock för örat, och det gör skitont :o
Fick ta panodil för att det gör så jäkla ont. Har provat med att blåsa, peta med en topps och nässpray.. men ingenting hjälper. Får hoppas att det är borta tills imorgon när jag vaknar. Annars blir jag riktigt sur alltså ;/
Har varit förkyld superlänge nu. Också när det äntligen är påväg bort får jag ont i örat. FY FAN FÖR VINTERN!

Vill avsluta med att skriva;
Kenny Svensson, du är unik. Ingen annan är som du, Och det ska du vara stolt för. Jag är glad över att du har vandrat in i mitt liv och jag hoppas att du kommer att stanna här ett bra tag. Det är såna som du som världen behöver fler av. Du är unik, du är speciell, du är helt fantastisk. Hoppas att du vet det, och att du tar till dig av vad jag skriver nu. Jag menar vart enda ord. ♥

Kommentarer
Postat av: louise

Det var sött skrivet! :)

2007-12-17 @ 12:11:49
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0