Fjärilar i magen

Gårdagen var helt sjukt bra! Vaknade upp med fjärilar i magen och gick och la mig med fjärilar i magen.

När Sanna kom hit runt tolv åkte vi för att handla lite käk inför kvällen och vid halv sex kom Fredrik och Tobias. Vi grillade, skrattade, spelade kubb och badminton och avslutade kvällen med ett nattdopp. Hur mysigt som helst!
Idag blev det en riktig segstart med frukost på altanen och en massa lapande i solen.
När alla hade dragit hem förut tog jag med mig Bubba på en långpromenad. Det behövdes verkligen för att rensa skallen ordentligt, och försöka piggna till... Med tanke på att jag ligger död i soffan nu så gick det ju inte så bra med att piggna till, men vad tusan! Det är lördag, jag är i Filipstad - vad ska jag annars göra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0