förfest på sjukhuset!

Ääääääntligen är dagen här som syrran och jag har längtat efter sen den 11 februari, när vi fick reda på att the sounds skulle spela på putte i parken. FANTASTISKT!!!
 
Innan jag kan börja tagga inför putte ska jag iväg till sjukhuset.
Där väntar röntgen och läkarbesök för foten, ÄNTLIGEN! Hade sån tur att jag slapp den förra läkaren jag hade, som sög arsle. Ofta man söver en patient men gör ingenting alls med skadan, förrutom att "dra rätt". MY ASS att han drog rätt brottet helt. I så fall hade jag ju inte haft några besvär nu, och hur skulle han kunna se att allt ser rätt ut UTAN att ha röntgat? Nej, han sög som sagt!
 
Direkt efter sjukhusbesöket ska jag bort till syrran och börja fixet inför kvällen. Först blir det grill och mys hos madde, och sen dansa oss bort till mariebergsskogen, YEY!!!
 
Nej, dags att sätta fart. Ha en bra dag kompisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0