shopaholic..?

Usch vad jag har köpt kläder och skit nu den senaste tiden.. inte så bra att göra av med så mycket pengar.
Den senaste tiden har jag köpt mig nya jeans, skor, en t-shirt, en tröja, en "tröj-jacka", strumpor och massa onödigt skit som jag inte behöver egentligen. men visst, det är kul att shoppa.. men nu börjar det bli att jag shoppar bara för att shoppa.. som igår.. dom där skorna jag köpte, dom var itne nödvändiga.. men jag hade ingenting att göra, så jag gick och köpte mig ett par skor.. INTE BRA ELIN!, inte bra!


hade en rolig konversation med syrran ;D


Jag vill pierca mig i näsan!!!!!!!! får bli efter jul det.
nu ska jag städa undan det sista innan mamma kommer hit för lite mys! =)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Elin

gjorde fel med bilden. ny kommer så fort jag kommer in på blogg.se igen. ;/ SKIT SIDA!

2007-12-12 @ 19:49:21
URL: http://elinteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0