2008

jajumen, otroligt skön kväll igår. Dock har jag förlorat massa pengar, vet inte hur. men dom finns inte längre iaf :b
Men kul var det! Massa sköna människor. Känner mig lite slö i kroppen idag, men det får man ta efter in kväll som igår ;D
Känner mig lite taskig mot alla som ringde och som jag ringde runt 00.00..
FÖRLÅT, jag hörde ingenting, så det var därför jag bara la på efter att ha skrikit lite ;D
Och nu är man med i en "hata-..."-klubb alltså ;D HAHAHAHA!
Halsen mår inte så bra efter allt skrikande och sjungande.  Men fan, det var kul!


Tjing.

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja, jävlar vad skoj det var :D Kan inte nyår vara fler dagar om året ^-)

2008-01-01 @ 14:02:05
Postat av: louise

Vad är det för Hata-klubb? Haha. (Svara i min blogg om du svarar)

2008-01-01 @ 18:11:50
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0