24. Jonas Frögren

JAJUMEN!

Träffade Jonas Frögren ifrån färjestad förut.
Vi har idrott på KMTI, där dom tränar med Jonas Asplund, som är deras fystränare, och min förra idrottslärare.

Det började med att jag skulle gå in i salen där vi samlas innan lektionen drar igång.
Precis när jag kom ut ifrån omklädningsrummet såg jag Jörgen Jönsson st och prata med Jonas, så jag sprang in och sa det till Sandra, som vart helt till sig :b och sen sa jag det till Kimberlie och Hanna. Jag ville verkligen ha autograf av han, men jag vågade itne gå fram :p Så jag tänkte att jag kunde ta ett smygkort istället, men nej nej. Precis när jag tog upp kameran gick han in till sjukgymnasten. Men jag tänkte inte ge mig. Jag, Kim, Sandra och Hanna gick till Jonas och sa till han att han fick följa med oss ner till Jonas Frögren, för att vi ville ha en autograf.
Så han följde med oss ner och där nere satt han.. Gudars så skakig jag blev. Och jag kände att mina händer blev kalla och varna på samma gång! :p

Skulle ha laggt upp detta igår, men fick psykbryt på min dator! ;D så här kommer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0