Åke

tjenna tjenna,
Har precis städat åkes bur. Tror att han blev ganska glad för det. För han är redan nere och går i sanden.
Känner mig rätt stolt faktiskt, känns som att han trivs här hos mig, eftersom att han pratar hela tiden! :)
Passade på att klicka ett kort på han, när jag ändå höll på ;D

Måste nog köpa lite roligare leksaker till han, kanske en spegel. =)
PAPPA, ni gav han för tråkiga saker ;D

Har tittat på handbollen nu också. Usch vilken tråkig match, och dåliga domare. FY!
Tyvärr förlorade vi, alltså sverige denna match..
men men, man kan inte alltid gå hem med en vinst i fickan.

Får se vad det blir ikväll, skulle egentligen till Martin och titta på film,
men han har inte hört av sig än. Och det blir nog lite sent fall jag ska hitta åka dit och se film när sista bussen hem går kvart i två ;D

nu ska jag leka lite med photoshop!
tjing.

Kommentarer
Postat av: pappa

ge honom ingen spegel då får du honom inte tam!
ta bort lite leksaker och håll på med honom istället

2008-01-20 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0