äntligen hemma!

har nyss kommit hem typ. Blev kvar på skolan en stund med sandra för att lägga in bilderna och sen skicka över för att få hem dom.. Tror ni att det gick bra eller? NEJ! fan alltså ;/

vi fick iaf över några bilder. Men nu när jag kom he för att se dom, såg jag att det var suuuper dålig kvalite på bilderna. USCH vad detta blev fel för mig ;/ Mobilen har nog lagt av för gott, kameran är knäpp så jag får psyk på den och bilderna blev super fula när jag fick hem dom.. usch vad jag är sur nu ;/

ska se vilka bilder som är bäst för att avslöja hemligheten...

1. 2. 3. 4.

Bild 1 - LLA (ser du inte det är du nog dum)
Bild 2 - Emil Kåberg & Fabian Brunnström
Bild 3 - Fabian Brunnström
Bild 4 - Emil Kåberg

Alltså, vi åkte till färjestad för att träffa dom, och för dig som inte vet vilka som är. Dom är ishockeyspelare för Färjestad BK ;D Vi tog drygt 400 bilder, så lägger nog in bilder på bloggen imorgon ifrån skolan.
Har bara 0 bilder här hemma, och dom är super dåliga.

Detta var hemlisen! :D Men vänta bara tills tidningen är klar, den kommer att bara så jäkla bra! :D
Den kommer att vara klar strax innan sportlovet. =)

Emil var super trevlig, och Fabian var faktiskt lite otrevlig...
Men det var kul iaf! :D Lite hemskt var det när vi kom in faktiskt.. för ALLA, alla spelare tittade på oss som om vi vore ett gäng muppar :b fast det var ju trevligt att dom såg oss iaf =) haha. Men Emil blev nog min favorit när det gäller personligheten. Men Sandra blev kär hon, fast det var hon nog innan också, så hon blev bara ännu mer kär. HAHA!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där Fabian ser ju ut
som Jens, haha! Nej jag vet
inte, haha, tackartackar ;D
Okej, får se om jag vill ha,
haha :) Syns imorn om inte
annat ! :D

2008-01-17 @ 19:33:24
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha, ja han gjorde fan det XD

Ja det kan vara skönt att gråta
lite ibland också så, nu mår jag
bättre :) Hoppas att du gör det
också ! :)

2008-01-17 @ 19:57:20
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är bättre att vara sur, haha.
Får man fråga varför du var/är
ledsen/sur ? :P

2008-01-17 @ 21:26:05
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: Sandra

jag blev mer kär, ja! åh shit vilken man! ;D

2008-01-19 @ 12:40:01
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0