blogg.se

Har inte skrivit på ett tag nu. Men igår var jag på stan hela dagen med pappa och louise. Skulle egentligen varit på sats ju, men mådde bajs på morgonen. Men var tvungen att åka till stan, för sanna skulle ha pengar för tröjan :)
Köpte iaf en t-shirt på monki för 50 spänn och en tröj/jacka på H&M för 98 spänn, så jag shoppade billigt igår! :D
T-shirten var nedsatt från 200 till 50, vilket jag gillade extremt mycket ;D
Betalade ju som sagt tröjan jag köpt av sanna också, den gick på 151 kr, också extremt billigt! :D
Hon skulle skicka den nu under helgen, så får den någon dag under början på veckan :D

Idag kommer iaf ingrid hit, så ska vi köka middag tillsammans och ha det mys :D
Jag ska stå för ladningen, får se hur det går med det. haha :p blir det skit av allt får vi kanske dra ner och käka pizza ist. haha! :b ´Slänger kanske in någon bild på mina köp senare, och kanske någon bild på kvällen med ingrid! :D

Här är kan man se sannas kläder förresten, http://isadesign.blogg.se/. Jag har köpt plagg nummer 3 :D Den vit/svarta tröjan! :D Snygg va? =)

Nu måste jag städa ;D Det blir jäkligt skitigt av att ha en fågel i en så liten lägenhet som jag har ;/ haha.
men det är det värt.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hon har skitsnygga kläder, jag funderar på att köpa kjolen! :D

2008-01-26 @ 20:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0