Dagens:

Dagens humör: Trött, irriterad och slö. Men ändå glad!
Dagens borde: Plugga som aldrig förr.
Dagens frisyr: Mössa! ;D (dålig hårdag!)
Dagens klädsel: Jeans m. hög midja (gina tricot), linne(monki), cardigan(monki), mössa(h&m)
Dagens planer: Skolan, fika(kanske), plugga!
Dagens materiella vill ha: En ny garderob med massa snygga kläder i! :b
Dagens längtan: Sommar & sol!
Dagens beroende: Musik.
Dagens tråkigaste: Mycket att göra i skolan just nu.
Dagens personer: Folk i skolan.
Dagens irritation: På att ingenting går som jag vill.
Dagens låt: Craig David - Hot Stuff (Let's Dance)


Kommentarer
Postat av: louise

ursäkta mig, men emil. var det han som vann? haha. han var INTE skön. han var.. ja jag vetinte vad jag ska säga. jag skrattade så jag grät, vilken idiot. och hon i lila, det måste varit lotta? som sjöng så svagt. jag dör!

2008-01-14 @ 12:36:23
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0