döm mig om du vill,

Alla får tycka och tänka som dom vill.
Döm mig gärna, men ta helst reda på hur det egentligen ligger till innan du talar.
Alla får självklart tycka som dom vill, alltså också döma vem dom vill. Men jag tycker att man ska veta grunden till det/den man dömer. Enligt mig är det fel att döma någon vida dens utseende, eller någonting annat utligt. Utan att egentligen ta reda på vad som döljer sig bakom. Vet många som dömer folk, även vänner för någonting dom egentligen inte vet någonting om. Och det tycker jag är helt fel. Men som sagt, alla har ju rätten till att tycka som dom vill.
Med detta sagt ska jag återgå till mitt skolarbete och min musik.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0