Förresten,

high school musical 3 kommer snart! Och det blir den sista filmen.

"I den sista delen av musikaltrilogin står paret Troy (Efron) och Gabriella (Hudgens)
inför ett svårt beslut. Hur ska relationen hålla när de flyttar iväg till olika college?"
Källa:kanal5.se

Och till er alla som inte kan stava till "förresten", det stavas med två R, och ingenting annat. Jag stör mig!
Förlåt! =), jag vet att man inte ska klaga, men det är så jäkla många som stavar fel på det ordet. Och det har jag börjat störa mig på lite nu. ;D

How am I supposed to tell you how I feel?
I need oxygen.

Oh baby, if I was your lady,
I would make you happy.
I'm never gonna leave, never gonna leave.
Oh baby, I will be your lady.
I am going crazy for you.


Tack, det var allt för mig.
Tjing.(och skärpning nu för fan!)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej, vill du vara så snäll & hjälpa mig med en sak?
isf, gå in på min blogg och kolla min design.

ser min design ut som på bilden?
tack!

2008-01-16 @ 00:13:19
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas 3an är bättre än 2an!
Tycker 1an är bra men 2an är kass :P

2008-01-16 @ 00:21:15
URL: http://www.nogg.se/simplesandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0