Gossip girl

Fick låna första boken i serien av "gossip girl" av Louise för längesen.. och efter den vart jag fast.
Har nu ettan, tvåan och trean i böckerna.. och för ett tag sen sökte jag på google om serien.. så kom det upp att den snart kommer till sverige, på tv alltså. Men sen har jag itne tänkt mer på det.. Men nu börjar det bli mer och mer snack om det. och filk skriver om det i sina bloggar osv.. så förlåt älskade serie, nu kan jag inte vänta längre.
Håller på att ladda hem första avsnittet. Men mer blir det inte ;D om jag klarar av att hålla mig vill säga.
Så tänkte titta på det avsnittet när det är klart, och sen lägga mig och läsa lite ;D
Alltså blir denna natt en totally gossip-night! ;D

sov gott. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0