HEATH LEDGER!

FANFANFANFAN!
Heath Ledger är död!
Han hittades död i natt. Dom tror att han dog av en överdos.

FAN! Han var seröost snyggast i hela världen! :D
Och är fortfarande.


SER NI VAD SNYGG HAN ÄR?!!!!! :D:D:D:D:D:D
Jag tror att jag är kär i en döing! ;(

Skådespelaren Heath Ledger hittades död i sin lägenhet på Manhattan på tisdagen. New York-polisen misstänker att orsaken är en överdos, skriver nyhetsbyrån AP. Han blev 28 år.

Australienfödde Heath Ledger var Oscarsnominerad för sin roll i filmen Brokeback Mountain, som blev hans stora genombrott. Han medverkar också i den kommande Batman-filmen The dark knight.

Ledger har under den senaste tiden varit deprimerad, uppger flera personer för tv-kanalen Sky News, skriver Expressen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det står i Metro att poliserna inte
hittat några droger i alla fall så de
vet inte vad han dog av. Kanske dog han
av en överdos av kärlek från dig och mig?
Det tror jag :D Haha !

2008-01-24 @ 09:22:29
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha :D ja eller så dog han av att han
älskade oss för mycket, kan ju vara så
också. Ja man får titta vad det står i
tidningen, men dom slätar väl säkert över
det där med hans kärlek till oss med något
sorts drogproblem ;P Haha.

2008-01-24 @ 10:46:14
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0