mamma

imorgon är det den 29 januari, vilket innebär mammas födelsedag! Hon börjar bli riktigt stor nu, hela 46 år. Men längden är fortfarande den samma ;) haha. Fast vi gillar dig ändå.
Hänt ganska mycket idag ändå. Åkte med syrran och pappa till bergvik förut. Brorsan skulle få playstation 2 + guitar hero. Jäklar vad sånt kostar :o det är ju fan en "leksak", :o Fast hampus får ju faktiskt inte spela det än, för det är från 12 år och uppåt, och hampus är endast 11 ;) TRÅKIGT, då kan jag ta det. ;D
Köpte även present till mamma, super nöjd med vad det blev :) Hoppas bara att hon blir lika nöjd ;D För det är ju faktiskt hon som ska gilla det.

Jag funderar faktiskt på att gå över till tjejsajten.se istället för blogg.se.. Tjejsajten verkar vara roligade, och bättre. Men jag får se hur det blir.

På fredag blir det "släktmys", hela pappas sida ska åka och bowla tillsammans, samt äta middag. Ska bli riktigt kul, men tror att jag kommer att förlora stort ;D Mamma ska även ut på fredag, så tror faktiskt att jag ska tvinga henne att bli stylad av mig . Det kan hon behöva :) Annars bli det säkert bara lite mascara, också tycker hon att hon är klar sen :p  Men nejnej, så går det inte till lilla mamma ;D

Nu blir det film med mamma och krister, "När mörkret faller på" heter den. Ska tydligen vara bra sa Louise. =)

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad fick din mamma för något ? :D

2008-01-29 @ 22:00:23
Postat av: louise

vad tyckte ni om filmen? visst var det hemskt när hon blev överkörd av lastbilen.. :O

2008-01-29 @ 22:43:00
URL: http://louiseteimar.blogg.se
Postat av: elin

Svar till Sandra: Hon fick fotvård, alltså presentkort till ett ställe så hon kan beställa en tid och presentkort på affection. =)

2008-01-29 @ 22:47:23
URL: http://elintemar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0