morgon ifrån helvetet

Mamma: Elin, ska du inte gå upp? klockan är åtta..
Jag: faaaan, åååh!


Så började min morgon ifrån helvetet!
Jag hoppade upp ur sängen och gjorde mig klar på 15 minuter. Vilket jag ALDRIG har gjort tidigare. Jag är alltid dryg på morgonen, så detta var en udda morgon för mig.
När jag kom ner till bussen var det svin kallt och blåste, och bussen var sen ;/ PLUS!!! att det var massa jobbiga människor nere vid bussen som skrattade högre än ja-a.. jag vet inte vad! Dom lät som apor typ! :D
Och sen, när jag kom till skolan gick jag bort till lektionssalen och satte mig brevid Malin. Och vad tror ni att hon säger då?

Malin: Hej, vad gör du här?
Jag: Va? vadå vad gör jag här? :D
Malin: men du borde ligga och sova nu. vi har ju redovisningar nu..
Jag: nej? MEN FAN! åååh. här har man stressat ihjäl sig för att komma i tid, också börjar vi ändå inte ; /

Jag börjar alltså halv elva, och inte tio i nio idag. JÄVLAR ALLTSÅ! :p
Får hoppas på att eftermiddagen blir bättre än denna förmiddag!

tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0