nu är jag lite trött faktiskt.

USCH!, jag skrev ju om min hemska morgon imorse..
SJÄLVKLART kunde dagen inte sluta bra heller.. utan den var tvungen att vara katastrofal den också..
MIN JÄVLA MOBIL!! ja, igen.. den har börjat bli dum igen!
Detta är den 3e mobiltelefonen som krånglar nu. Den första gick sönder tre gånger, vilket betyder att jag fick en ny, men sen blev den knäpp den också, så fick en ny. som är denna jag har nu... och vad händer? :O
JO!!, denna börjar krångla på samma sätt som dom andra! fan vad jag blir trött på nokias dåliga telefoner!
FY FAN! snart kastar jag telefonhelvetet i backen och skickar iväg den till nokia och säker att den exploderade eller någonting! FAN ALLTSÅ! ;/ nu blev jag jävligt sur faktiskt!
nu är det iaf galadax!
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah det låter bra. Ska köra på det jag med. Men jag har ingen självdisciplin. Dessutom vill jag få upp mitt självförtroende. Har du några tips?

Tråkigt att höra om din mobil! Köp en ny :o

2008-01-14 @ 21:50:02
URL: http://droptheworstline.blogg.se
Postat av: Martin

Öj, köp inte en Nokia är mitt tips till dig!! ;)

2008-01-15 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0