sjuk?

usch, känner mig sjuk. Mår inte alls bra.
Kroppen skakar och näsan rinner. Huvudet spränger och känner mig allmänt depp.
Känns inte kul att vara i skolan en dag som denna. Skönt att vi har ledigt imorgon, så man kan få sova ut.
Men det är just det med att sova. Jag sover allt för mycket nu förtiden. Måste nog kolla mina värden igen. Sist jag kollade hade jag för lite järn eller vad fand et var i blodet. Kanske är det nu också.
Usch usch. behöver nog röra på mig lite mer också. Ska fan köpa mig ett gymkort nu när jag får pengar.
Tror faktiskt inte det räcker att träna en dag i veckan :p
Usch usch. Ska nog dra mig hemåt efter denna lektionen. Orkar verkligen inte vara kvar. Eftersom att vi sitter vi datorer hela detta pass, och ska göra det hela nästa också. Känns som att mitt huvud kommer att sprängas, som i filmen "mars attacks". haha.
Måste träffa Martin sen också, känns faktiskt som att det är på tiden att ge han hans julklapp nu.
Så får kanske ringa han och be att han möter mig i stan ist.

jaja, nu ska jag fortsätta att leta dyra saker till ett arbete :b

tjing.
 <- Så känner jag mig nu.

Kommentarer
Postat av: Louise

Att vara sjuk suger verkligen! :/Krya på dig, och snygg bild! XD

2008-01-24 @ 11:16:12
URL: http://ellet.blogg.se
Postat av: Hanna

usch :/ Känns faktiskt som om jag också
håller på att bli sjuk, och det blir ju

inte bättre av att sitta här och dryga,
hoppas inte det men. Du får krya på dig
om du går hem då :)

Och du, det där du skrev i brevet,
låter som en skitbra idé tycker jag :D !

2008-01-24 @ 11:18:56
URL: http://hnnandersson.blogg.se
Postat av: louise

Tiden stod på 59.59 när Källman satte 27-26. Haha. Det är du som har fel! ;D

2008-01-24 @ 11:38:18
URL: http://louiseteimar.blogg.se
Postat av: Jessica

Mahw, känner lika som du idag.
Snygg bild ! Den filmen är asbra :D

2008-01-24 @ 13:23:46
URL: http://droptheworstline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0