sport, humör & absolut ingenting.

Jäkla skit handboll ;/ Nu är vi alltså ute. Fasen också ;/
Men Färjestad vann iaf! HAHA på dig Peter, vad var det jag sa? ;D
jaja, iaf. tänkte göra lite reklam nu =)

Match på söndag: NB-87 - GS86, CAM Arena, kl: 13.15.
Kom och titta ;D

Är ledig imorgon. Men har ändå massa att göra.
Träna på sats imorgon med farmor & farfar. Lollo skulle egentligen också varit med, men hon har fått ont i.. vart fan var det? ;s ;b Men det ska bli trevligt att träna med dom. Body pump blir det, härligt!
Sen efter det ska jag möta Louise och gå på stan och möta brorsan, ska även sätta in pengar på Sanna Kumlin's konto, eftersom att jag har beställt en tröja av henne! :D Ska bli nice att få den, för den är riktigt snygg!
Ska möta Martin också, eftersom att det inte blev av idag! ;D Måste fan ge han hans julklapp nu, usch! :b
Måste plugga också. Ska skriva klart en novell i svenskan, och en annan svenska uppgift. Men novellen går nog fort att göra. Har redan kommit en bit.
Men nu ska jag gå och lägga mig, måste upp vid halv nio imorgon. ;/ ;D

Tjing

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 22:34:07
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0