today.

jäkligt bra dag har detta varit. Fast lite dålig också.

Kom sent till skolan idag, men vafan! :p
Gick upp till salen och började snacka med tjejerna om tidningen vi ska göra.
Jag var inte med ifrån början egentligen. Skulle bara agera fotograf på ett litet uppdrag. Men sen blev det att jag liksom "drogs med" :D och det är super kul! Idag var vi t. ex. ute på stan och frågade olika butiken om vi fick låna kläder, skor och accessoarer. Vi fick ja på alla ställen utom på Foot news, vilket var synd, eftersom att dom har en hel del snygga skor! :) Men vi fick ju faktiskt låna jäkligt mycket saker ändå! :D
Tog kort på en fd. fotomodell också! :D Eller ja, Sandra tog kort och jag "interjuvade"! :D
Fan, detta med att göra en tidning är ju riktigt kul! :D Funderar starkt på om det kanske kan bli en liten framtidsdröm :D Det vore ju faktiskt!
På torsdag väntar det roligaste med det hela iaf! :D Kanske inte ska avslöja för mycket ;D
Men ordet färjestad finns med iaf! ;D
Och sen blir det en otroligt rolig dag nästan tisdag! =) Då blir det massa blixtrar mot vita duken! :D
nej usch, nu säger jag för mycket. Men iaf.. mer idag då..
Hade utvecklingssamtal, som gick bra faktiskt! :D Väntade mig massa skäll, men nej. Det gick super bra! :D
Och sen var det dags för Luleå - färjestad. Jäkla sugmatch. 7-2 blev det. Lite besviken faktiskt.. men men, bättre lycka nästa gång! :D

Det var ju för tusan premiär för " I huvudet på Gynning" idag!
Och som vissa redan känner till så är Carolina en av mina stora idoler. Gillar henne starkt alltså.
Många tycker att hon är en blåst blondin, men jag säger bara en sak!
LÄS HENNES BOK JÄVLA IDIOTER! Ni kommer att känna er så jäkla dåliga efteråt ifall ni har haft massa fördomar om henne. Carolina är cool hon! Vem fan pallar att ta hand om 8 ungar, som aldrig haft något alls innan?
Jo, vem annars om inte Carolina. Hon passade dom under en eftermiddag och en förmiddag. Ungarna var ju otroligt söta, men ändå. ÅTTA JÄVLA UNGAR PÅ EN GÅNG! :O
Det skulle nog aldrig jag palla, fast att jag gillar barn.
så jag säger bara en sak, Carolina Gynning är en stjärna!


tjing.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, det är många som varken gillar henne eller Crawford.. men det är ju dom som sätter lite färg på tillvaron i tv, haha. Tilde Fröling är också häftig :)

2008-01-16 @ 10:29:27
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0