turdag

jahaja, detta är alltså hur en turdag ser ut. :pb

Stod i Tidningen Frida att jag skulle ha turdag idag.. tyvärr har den itne visat sig så mycket än...
Var nyss på stan med mamma. Gick runt mest, men vi käkade thaimat på stan och sen gick vi och köpte oss en varsin klänning :) mamma köpte en som hon redan har fast en annan färg, och jag köpte mig ett linne.. fast ett långt, så jag kallar den mer klänning än linne ;D
Efter det gick vi bort till sara och lämnade hennes julklapp =) Hoppas att du blir glad! :D
Sen ner på myrorna och tittade lite, men det var ingenting att ha där idag heller ;/ Blir så trött på att det är så fula och dåliga saker på second hand här i karlstad.. men men. Bättre lycka nästan gång (hoppas jag)
jaja, sen iaf så gick vi till ett litet fik, Mat & Muffins. Väl där trodde jag att det skulle bli mysigt, men då visade det sig att ytterdörren var sönder, så den blåste upp hela tiden, vilket gjorde att det blir kallt som tusan där inne. Jag beställde varm choklad.. som visade sig när jag smakade vara en kall varm choklad. Så fick be om en ny. Och den var så varm att jag brände mig ;/ Och inte nog med det.. nej. Då började mamma dumma sig :b
Sa att eftersom att jag klagade hade säkert killen som gjorde den spottat i den.. och varje gång jag skulle dricka började hon låta som om hon skulle spotta eller så.. Dumma mamma ;(
Efter det åkte vi till coop extra och handlade. Där tänkte jag att, eftersom att det ska vara min turdag idag.. ska jag passa på att köpa en lott ;D så köpte en.. men nej nej. ingen vinst där inte :p
Fy fan vilken turdag, aldrig har jag haft så mycket otur på en och samma dag tror jag.. :b
jaja, bättre lycka nästan gång kanske..


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jaha jasså, nej ingen tatoo här inte :D haha!!

2008-01-04 @ 19:18:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0