utelåst :b

haha, har precis kommit in efter att ha varit utelåst i en timma typ.
Låset på dörren har varit segt ett tag nu. Men har inte tänkt så mycket på det. Sa det någon gång till mamma tror jag. men gjorde inte så stor grej av det.. Vilket jag skulle ha gjort. För att förut när jag hade sagt hejdå till Ingrid kom jag inte in :p Det gick inte att vrida om nyckeln i låset. Så jag fick ringa mamma, som ringde runt till massa och kom tillslut fram till "swesafe". När hon hade snackat med han där tog det typ 30 minuter för han att komma, SEGA FANSKAP! så satt i gången och halvsov :p haha. När han var här vred han och lirkade lite i låset, och vips så var det öppet. Han sprejade med någon ojla.. DET VAR ALLT!! :o Här har jag väntat i en timma, EN TIMMA, också var lite olja allt som behövdes. FY FAN! ;/ Det gjorde mig lite sur faktiskt. Men nu är det ju fixat iaf.
Nu ska jag sova, och försöka få upp värmen igen ;/ Jäkla lås-helvete;/

HEJDÅ, nu är jag sur!

tips, anlita INTE swesafe, det tar på tok för lång tid! Iaf att köra hit. Men att få upp låset-fanskapet tog typ 3 minuter, OM ENS DET!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh nej va jobbigt att bli utelåst!
Hoppas du får en bra dag trots allt. :o)
/Eva

2008-01-27 @ 13:08:56
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0