Weird

herreminjises som jag brukar säga..
Jag hade när årets sjukaste dröm i natt :b
Drömde att jag var gravid med en kille som bor mitt emot samt går på samma skola som mig.. och han var tillsammans med en annan tjej som också var gravid.. och aa.. fan :b drömmen var helt sjuk! :b
Och herrejises vad många sms har har fått hela morgonen! :o Hela 31 stycken! :b
Bara för att jag ville sova, kom det massa massa sms.
Fredrik har skickat typ 90% av dom :b haha.

Igår vad det iaf en jobbig natt.. har inte sovit så mycket.. mitt huvud började snurra när jag la mig.. och jag fick massa "tillbakablickar" ifrån mormor och massa saker.. och började tänka på hur lite jag egentligen umgås med min syster, som systrar borde göra.. Kom fram till att vi har inte bott i samma hus/lägenhet sen jag var 9 år.. Har varit små stunder vi har bott tillsammans, men det har varit typ ett år max.. känns lite konstigt när man tänker på det.. men men vi har ju bra kontakt iaf! :D Och är bra, mycket bra vänner.
Man får väl vara glad för det lilla man har. För det finns ju folk som inte har det så bra som jag egentligen har det.. Vilket är dumt. Men men.. så är det här i världen.
Nu måste jag duscha och göra mig klar för att åka till sara! :) Ska ha lite mys ikväll.
Ska bli riktigt kul!

Men typ såhär känner jag mig just nu.


Tjing!

Kommentarer
Postat av: louise

va? har vi inte bott tillsammans på 10 år då? haha

2008-01-11 @ 18:40:31
URL: http://louiseteimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0