snor i näsan & 42 pollensäsonger

usch vilken vidrig rubrik, men det är verkligen så.
Det rinner som fan nu, och det blir ju inte bättre av att det är en gubbe som går runt och klipper gräset runt skolan.
Men men, har iaf precis varit i stan och mött upp mamma. Så nu har jag medicin igen, alltså är jag förhoppningsvis inte lika snorig imorgon ;D Det är iaf varmt som tusan ute :D och imorgon och på fredag ska det bli 20 grader om inte mer :D Det gillar vi. Till helgen blir det nog slappt tror jag. Är otroligt sugen på att dra ihop ett gäng och bara glo film en hel dag. Men eftersom att det ska bli så fint väder är jag nog lite sugen på att grilla också. Men jag får se hur det blir med den saken ;D By the way, min mobil är cp.. känns som att jag har skrivit om mina mobiltelefoner och deras egna lilla liv här ett antal gånger nu... men det verkar inte bli bättre bara för att jag köper en ny ;/;b Ändå tog jag den som Louise och hennes kollegor rekommenderade.(hon jobbar på 3) Men jaja, det är nog inte meningen att jag ska ha mobiltelefon kanske ;D haha. Ska iaf gå in till 3 sen och se vad dom säger.
Nu måste jag jobba men först,

GRATTIS PAPPA, idag är det din dag.
Min pappa fyller 42 år idag, alltså 42 hemska pollensäsonger. ;D
Men grattis till dig och ha en bra dag i det sköna vädret :)
image310

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack ska du ha min lilla Snorunge!

42 är ingen ålder för en sån snygg pappa som du har!

2008-05-07 @ 21:43:41
Postat av: elin

haha, nej jag vet. Det var därför jag valde att lägga ut en bild på dig :) haha :p

2008-05-07 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0