Stay, I've fallen for you.

yeye, har inte så mycket att skriva.. är grymt allergisk just nu och näsan bara rinner ;/
Känns inte bra alls. men mamma skulle köpa Allergimedicin imorgon, så då blir det förhoppningsvis bättre :D
Jag satt iaf och tittade igenom lite musik på datorn, och då hittade jag några Sarah Dawn Finer låtar.. dom var riktigt bra faktiskt! :D lugna "kärlekslåtar" men det går det med :)

Jag är super trött nu, så nu blir det sängen nästa.
Men först lite bilder.

, (älskar den bilden), ,
, HAHAHA!, MUMS!,
.

Natti natti, peace.

Kommentarer
Postat av: sanna

va rolig du är elin.............................

2008-05-07 @ 09:21:35
Postat av: louise

Ja jo men 'bye' räcker liksom inte. Fast jag kan ju säga 'hello' också, så det får duga. ;D

2008-05-07 @ 09:58:40
URL: http://louiseteimar.blogg.se
Postat av: Hanna

Fan ta dig säger jag bara ! :O

2008-05-07 @ 12:19:10
URL: http://hnnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0