insekt i mjølken.

Fy fan, igår kvæll skulle jag ta mig ett glas med oboy, så hællde upp mjølk i glaset och øppnade en påse med oboypulver.. av ren reflex tittar jag ner i glaset innan jag hæller i oboyen, också ser jag en svart klump, så jag tænkte "hm, kom det in oboy nær jag øppnade påsen eller". Men så tar jag upp klumpen med skeden, och vad har jag i glaset?
jo, en jævla kackerlacka! Det låg alltså en insekt i mjølken :o Så jag och mamma gick till macken dær vi køpte mjølken och berættade vad som fanns i mjølken, så vi ska ringa till Tine på måndag før det ær stængt nu. Men fy fan, aldrig med att jag dricker mjølk i norge alltså. Det var nog det værsta jag har varit med om.
Nu vet ni iaf, DRICK INTE MJØLK I NORGE! :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0