2010, the start of something good!

Imorgon har jag tänkt mig att göra någonting som inte hör till vanligheterna i mitt liv. Jag ska ställa klockan och gå ut och ta en morgon promenad. Och sen ska jag försöka att göra det så ofta jag kan.

Jag hade tänkt att det skulle bli mitt nyårslöfte, men sen kom jag på "varför vänta? jag kan lika gärna starta nu, på en gång.."
Jag ska banne mig gå ner några kilon nu, så mitt mål under 2010 är 10kg. Tror ni att jag klarar det?
Jag antar att jag får dra ner på godsakerna också, speciellt min älskade cola. Men det är ju ändå ett litet pris jag får betala, för ett nyttigare liv.
Jag är bestämd, jag ska klara detta! Det kommer säkert att bli jobbigt, men jag SKA klara det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott Nytt År!!!!

Hoppas att allting löaer sig för Dig under det nya året!!

Vi ses den 4:e.

f

2009-12-30 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0