chicken/11

Den här dagen har börjat bra faktiskt. Försov mig med en timma, men skit samma.
Det är lika underbart väder ute idag som det var igår, och det tackar vi för!
Dagen började med en kopp chai te framför tvn, och nu håller jag på att laga mat, kyckling blir det faktiskt.
Inte varje dag jag försöker mig på det kan jag säga..
När jag har käkat bär det av in till stan och möta upp mamma och syrran. Mamma ska ha nya glasögon och jag ska kolla på två klänningar till jul och nyår :)

Det blir en jobbig helg för mig, men jag har valt det själv. Åker till norge på lördag och åker hem igen runt 04.00 på natten och på söndag ska jag vara tomte i centrum, ta emot önskelistor ifrån barnen och ge om lite godis tror jag. Det ska bli kul, men får hoppas på att jag får sova i bilen på resan hem, för annars kan det bli en grinig tomte. ;D

Nu är maten klar, ha en bra dag!
HO-HO-HO!
Bara 11 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0