en dag med lulu

åkte in till stan förut för att gå till arbetsförmedlingen, när det var gjort mötte jag upp louise på en lunch. Och efter det skulle hon egentligen ha åkt hem, men vi gick till tre för att louise skulle kolla när hennes bindningstid var slut, och det slutade med att vi gick därifrån med en ipod. Efter det kollade jag efter en klänning och skor, men hittade ingenting. Sen gick vi och tog en öl, och nu sitter jag här hemma hos Louise & Hasse och tittat på "på spåret". Ska ta bussen hem 22.02, och när jag kommit hem då ska jag baka, för julgodiset jag gjorde för några dagar sen är snart slut. Så antar att jag måste fylla på en aning ;D
Imorgon är det kalas för Tobba och Mikaela, och sen får vi se vad som händer och sker.

Nu ska jag... sitta kvar här i soffan.
MAMMA OCH/ELLER PAPPA, ge mig en sån dator som louise har. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0