12.56

Igår var det en lång dag, och det kände jag av när klockan ringde 09.30 imorse. Fan vad trött jag var!
Detta gjorde jag igår:
Åkte in till stan med moster och Klara.
Vi mötte upp mamma för en snabb shoppingtur.
Tog glass på timmy's.
Mötte ingrid på en låång shoppingtur, köpte en tröja, en bikini och två armband.
Fikade med ingrid.
Mötte Louise, köpte iste/islatte på waynes och gick till pråmen.
Vi mötte Sandra och gick till coffeehouse by george och tog en öl.
Cyklade hem, jag dog!
Sa hejdå till mamma, som jobbar på arvika festivalen.
Fick ett samtal ifrån Tobias, så han kom hit.
gick och la mig, fan vad jag var trött!!!!!!!!!!!!!!!

Idag får jag se vad som händer, kanske blir bad med Louise, men det är så jäkla varmt... Så kanske inte orkar ta oss någonstans ;D
Nu ska jag ta en kall dusch, för det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0