08.14

Jag vaknade av att telefonen ringde 08.14 imorse. Det var Ingrid, hon orkade inte gå till skolan idag så hon frågade om jag inte kunde komma in till stan. Vad händer? Jag går upp! ! ! Detta är inte likt mig alltså. :p
Men iaf, Ingrid kom hit och hämtade mig och sen drog vi oss in till stan vid 10.00
Ingrid skulle till grums vid 12.00 så när hon åkte iväg tog jag en buss till Infokomp och hälsade på. :) Fy vad jag INTE saknar den skolan. Känner verkligen vilket bra val jag gjorde.

Men jag kom hem med ett par skor, ett linne, två par leggings och nya veet spray on. (Det sög!)
Igår köpte jag mig förresten en tunika på The dressingroom, den nya affären i Skoghall centrum. Dom har riktigt snygga kläder där. Är lite kär i ett par jeans, men jag tror inte att det är värt det. Dom kostar lite för mycket för vad min plånbok håller till :p

Imorgon blir det party med Ingrid iaf. Får se vart det bär av, men ut ska jag iaf! =)


Det ser fan ut som att jag är gravid på den första bilden... :p
men det är jag INTE, linnet hänger ner bara ;p

Nu ska jag sova, eller iaf lägga mig i sängen.

Måste säga en sak till... Jag har inte använt mina glasögon nu på ett tag, men förut när jag satt och tittade på hockeyn så tog jag på mig dom, och fasen vad mycket skarpare bilden blev. Jag har verkligen saknat mina sköna piloter. Så nu får dom bli på varje gång jag sitter vid datorn eller TV'n :)

peace out!

Kommentarer
Postat av: Kimberlie

Mycket kul att träffa dig igen! :)

2009-03-06 @ 08:43:10
Postat av: PG

Snygg tröja. Ser ut att vara de rätta färgerna, guldfärgerna på den. Piloterna är rätt cool också.

2009-03-08 @ 18:05:09
Postat av: Elin

Haha man tackar ;D Tröjan brukar jag ha när jag städar, passar bra till det :D

Ser att det går bra för er göteborgare i slutspelet. ;D

Har också hört att vissa spelare gillar att dricka alkohol och köra bil. Sånt gör aldrig vi i karlstad ska du veta. Haha ;D

Ja, mina piloter är råcoola. Tror nog att du skulle passa i såna du med Peter :)

2009-03-08 @ 23:29:03
URL: http://elinteimar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0