090302

Idag har jag gjort absolut ingenting.
Skulle egentligen ha åkt in till stan och mött Louise, men jag vaknade lite för sent. Så vi sket i det.
Har inte gått utanför dörren ens idag... Känns liteför slappt, men det var skönt ändå.

Ringde till 3 förut också.. Vilka idioter dom är där alltså. Tänker inte gå in på vad det gäller, men usch!

Måste även tillägna en liten rad åt ingrid, som har tagit körkortet. GRATTIS!
Får hoppas på att det inte blir någon resa till örebro i helgen, så att vi kan gå ut och fira. ;D

Nu ska jag bränna en skiva tänkte jag.
På tal om det ville jag passa på att tipsa om en grupp som heter "Miss teschmacher", ni kan lyssna på deras låtar på myspace.
Får hoppas att man får höra mycket av er i framtiden :)
http://www.myspace.com/missteschmacher

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0