Har Freja mensvärk?

Man kan ju tycka att nu, om någon tid i mitt liv borde jag skriva fler inlägg här i bloggen. Men icke!
Jag har verkligen inte haft någon som helst ork till att överhuvudtaget sitta vid datorn. Jag tycker att det är så otroligt tråkigt att tillbringa tid här. Men nu, efter att ha legat i sängen i ca 2 timmar med en hund som gnäller konstant satte jag mig här.
Kanske är det som mamma säger, att Freja börjar att bli könsmogen. Men faan vad hon gnäller. Ända sen Krister kom hit med henne vid fyra har hon gnällt. Jag har verkligen försökt med allt, busat med henne, gett henne godis, varit ute och gått, bäddat åt henne, borstat henne, gett henne mat i soffan. Men icke, hon bara gnäller.
Är det så att hundar också har mensvärk? Eller är alltid tikar såhär innan de ska löpa?

Pappa var iaf här i eftermiddags och satte upp en av hyllorna han betalade åt mig. Men eftersom att väggarna i den här lägenheten är så förbannat hårda(?) så gick borren sönder. Så han kommer hit imorgon igen efter jobbet för att sätta upp den andra hyllan. Får hoppas på att den borren klarar av lite mer. :p
Efter det blir det raka vägen in till stan där jag ska möta mamma och gå upp till arbetsförmedlingen och käfta lite. Sen ska vi möta upp brorsan. Han ska köpa nya skor, så det ska bli riktigt kul :D

Nu ska jag kolla min mejl och sen göra ett nytt försök i att sova.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0