Lång dag imorgon, eller ska jag säga idag? (00.15)

Jag borde egentligen ligga i sängen och sova nu. För imorgon blir det till att gå upp tidigt.
Ska åka in till stan redan 09.20 för att möta Ingrid i stan. Hon ska nämligen med mig och sola, inte för att hon behöver det efter två veckor i thailand men.. :p
Efter att ha solat ska jag antagligen möta Hanna, vilket var längesen nu! Så det ska bli riktigt trevligt :)
Det blir även fest imorgon :) Jag, Ingrid, Amanda och Ingrid's kompis (pojkvän?) ifrån göteborg kommer att börja kvällen hemma hos mig, sen blir det att bege sig in mot stan :)

Så imorgon blir det en lång dag, dags att sova nu kanske.
Natti natti.

Förresten, tack barbro för din fina kommentar.
Gick det hade jag mer än gärna gett dig lite. Hahaha ;p

Kommentarer
Postat av: Barbro

Tack så mycket Elin! Jag är jäkla nöjd med det lilla jag har, men ändå.

Kram på dig tjejen

2009-03-28 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0