Mina ögon ovanför axlarna, inte nedanför.

Längesen jag skrev nu, men har faktiskt inte orkat.

Var på sjukhuset idag på allergimottagningen, och det mina vänner var inte någon trevlig upplevelse.
Läkaren jag träffade var inte alls bra. Han hade sett i sin dator att jag inte trivs med mina bröst och att jag vill göra en bröstförminskning... Vad tror ni han börjar med att säga?
- Men dina bröst är ju inte så stora?!
Vi hade inte ens börjat prata om mina bröst, utan han bara tittade på datorn och sen på mina bröst och kläcker ut sig det. För honom kanske dom inte är stora, men en 18åring med bröststorleken E är inte normalt. Iaf inte enligt mig.
Men ska iaf få en tid nu äntligen så att jag kan få träffa en läkare och prata om hur jag ska göra.

När vi var klara på sjukhuset åkte vi till Orrholmen och hälsade på. Det var lika trevligt som vanligt :)

Imorgon ska Freja klippas, förhoppningsvis kommer hon inte ut som en nakenhund, men det vet man aldrig. ;D
Ska även passa på att sola under tiden, det var ett tag sen nu. Och jag behöver verkligen sola nu.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Ärligt så är du jätte fin just pricis som du ser ut Elin. Men det är din kropp, du som bestämmer vad som känns rätt. Om jag kunde dela din börda skulle jag gärna göra det ler.

Kram från Barbro

2009-03-25 @ 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0