Temafest

Jag funderar starkt på att ha en temafest inom kort. Skulle vara så kul att samla ihop alla vänner och festa tillsammans.
Har ett förslag på ett tema, men vill inte säga det ännu. ;D

Idag har det varit en blandad dag faktiskt.. Började med att jag mötte upp Louise och tog en buss in till stan, sen käkade vi på Coffee house. Otroligt god mat där alltså. Gillar verkligen deras kycklingsallad. MUMS!
Men iaf, efter det skulle Louise hem och plugga så jag tog bussen hem.
När jag hade suttit på bussen i fem minuter ungefär högg det till i bröstkorgen igen. Jag har haft såna hugg i ca en månad nu. Så jag trodde att det skulle gå över som det har gjort alla andra gånger... Men denna gången höll det i sig tills jag kom hem. Men iaf, jag skickade sms till mamma och hon ringde upp. Hon tyckte att vi skulle åka in till akuten, men jag ville verkligen inte sitta där i flera timmar och vänta. Men hon ringde till sjukhusrådgivningen och dom sa först att dom tyckte att jag skulle komma in, sen skulle jag tydligen inte till akuten, utan till gripens akutmottagning i stan, så mamma ringde dit, men tydligen tyckte dom inte att det var akut nog. Så imorgon ska mamma ringa till vårdcentralen och boka en tid. Så får vi se hur det blir med det.
Jag undrar om det har att göra med att jag röker, eller om det är mina idiotiska bröst som spökar igen. Hur det än blir ska jag iaf be läkaren att skicka mig på en mammografi igen. För när jag var på en sån sist pratade vi om att jag vill förminska mina bröst, och hon jag pratade med då tyckte att jag skulle komma dit upp igen för att kunna komma vidare med förminskningen.

Nu ska jag gå och lägga mig, gör nu är jag trött på denna dagen.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0