Bröstmuskelinflammation(?)

Var på vårdcentralen igår med mamma, och fick reda på varför jag har så ont...
Antagligen har jag fått bröstmuskelinflammation. Så nu ska jag äta två tabletter om dagen i tio dagar. Så förhoppningsvis blir det bättre. Men igår när läkaren undersökte mig skulle jag ha kunnat slagit till henne. För hon tryckte hur hårt som helst på muskeln och fan så ont det gjorde.

Mamma har iaf åkt iväg till Selma spa nu med jobbet, så det är bara jag och Freja hemma idag. Ska ta en långpromenad med henne sen. Känns som att jag skulle behöva det nu. Men frågan är om Freja är så på att ta en långpromenad. Tog ett varv runt huset förut och sen dess har hon legat i sängen. :p Hon är verkligen en hund som passar mig ;D
Hon är förresten en riktigt stor hund nu, eller ja.. Hon är ju fortfarande liten som en katt, men hon har blivit hela 6 månader  nu. :)


Nu ska jag ta mig en ny kopp med chai te och läsa Glamour.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Halloj!

Jag köpte inte mina skor via gojane direkt, utan en tjej köpte hem massa skor och fraktade i en container så skorna blev ungefär 150kr dyrare än orginalpriset.

Men om du beställer via Gojane så räkna med att du får betala 40% i tull och moms inklusive frakten.

Alltså om ett par skor kostar 300kr och frakten 100kr så är det 40% av 400kr.

Totalt blir priset 560kr.

Så priset blir nästan det dubbla :(

2009-03-11 @ 23:23:06
URL: http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0