Day 03 – Your parents

Så, efter några dagars frånvaro kör jag på igen.
Mina föräldrar och jag har haft våra fighter. Stora som små. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
Efter allt vi gått igenom tillsammans är jag otroligt tacksam över att det är just dom, Annica Teimar & Magnus "Moje" Andersson, som är mina föräldrar.
Utan dom hade jag inte varit den jag är idag. Och absolut inte efter allt vi gått igenom.
Det har gjort både mig och min kärlek till dem otroligt mycket starkare.

Nu när vi bor ca 30 mil ifrån varandra märks vår kärlek till varandra mer. De ställer alltid upp, vad som än händer. Och jag ställer upp för dom, till 110%
Mamma & Pappa, Jag Älskar Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0