rökning får din hy att åldras

Jag har nu fått det bekräftat för mig. Gubbar älskar Clas Ohlson!
Det fullständigt strömmade in gubbar hela dagen, och jag överdriver inte.
Alla hade dom samma mål:
1. Få komma bort ifrån frugan ett tag
2. Shoppa upp frugans pengar, eftersom att hon alltid shoppar upp gubbens pengar
3. Köpa sig lite leksaker för att kunna roa sig under lördagskvällen
Denna dagen var jobbig, men även trevlig. Jag vet ju att lönen blir extra fet av lite lördagsjobb. Så jag tackar ju inte nej precis!
På tåget hem var jag död, så trodde att jag skulle slockna tidigt. ICKE då, nu sitter jag här. Klockan är 00.45 i skrivande stund, och jag har ännu inte somnat.
Men, imorgon är jag ledig. Så jag får sova hur länge jag vill. APGÖTT!
Fick även en leverans för någon timma sen.
Denna gången fanns det kyckling, kött, grönsaker, grädde, ost, mjölk, oboy(!!!) och, sist men inte minst, LÖSGODIS!
Fy fan vad förjävla gott. Så, imorgon ska jag tjocka mig framför en film med oboy, någon smarrig maträtt och avsluta med lösgodis. (Eller så blir det lösgodis lite här och vad under hela dagen..)
Nu ska jag koka mig en kopp te, dra på lite Paradise Hotel Danmark och lägga mig i min nybäddade säng. Mysigt värre! Men först, kvällens sista cigarett!
Kul att fler och fler läser min blogg förresten. Inte mycket att läsa kanske, men jag ska bättra mig. (Och inte med inlägg som detta, för jag vet att det här inlägget var tråkigt. Men, jag jobbar, jag är vuxen. Ha tålamod!)
Känner mig lite egoistisk och självgod idag, så avslutar med en bild på mig själv.
Varsågoda, också kan ni blunda för dubbelhakan -Tack!

Kommentarer
Postat av: lolofication

Vilken dubbelhaka? Kalkonhalsen menar du? Nej det var ju jag som hade :D Låter gött med en leverans lösgodis...mmm.. När kommer du till Sverige nästa gång?

2010-09-26 @ 15:30:04
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: lolofication

Jaha, men passa på att åka hem VARJE helg jag jobbar vettja. Åh. Jaja, men kul att sjunga på dopet :) De kommer gå supert! :D

2010-09-27 @ 20:11:04
URL: http://lolofication.blogg.se/
Postat av: Barbro

En väldigt söt Elin på kortet !

2010-10-18 @ 19:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0