dagens, i brist på annat

DAGENS VILL HA: jeffrey Campbell's Lita nude
DAGENS KLÄDSEL: Nudie's, t-shirt, svarta låga converse och militärgrön jacka.
DAGENS SMINK: Solpuder, rouge och mascara
DAGENS FRISYR: Utsläppt med torrschampo
DAGENS HÄNDELSE: När min syster, på allvar, berättar att hon ska bli igelkottägare.......
DAGENS LÅT: Beyonce - Run the world
DAGENS PLANER: ehm, klockan är snart 00.00, så sova antar jag.
DAGENS SAKNAD: SOL
DAGENS DUMMASTE: Att min syster på fullaste allvar ska skaffa en ficking igelkott....
DAGENS SJUKA: Min idiotiska allergi.
DAGENS DROG: Skratt
DAGENS ROLIGASTE: Mamma och systeryster
DAGENS FAVORIT: Allt
DAGENS KÖP: Örhängen, klänning, byxor och vin.
DAGENS HUMÖR: LYCKLIG
DAGENS ORD: "Hahahahaha"
Som ni ser har dagen handlat mycket om min syster. Och det älskar jag.
Tack för idag älskade syster, du är en sjuk människa och jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: lolofication

Tack själv syrran! Var som vanligt skitkul att träffa dig igen :D Ses snart! PUSSSS

2011-06-17 @ 17:50:09
URL: http://lolofication.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0